tarczasobieskiego.pl

11 Możliwe strategie marketingowe dla organizacji non-profit

Maj 20, 2017 organizacja non-profit 0

Wszystkie organizacje non-profit promują swoje usługi i programy w jakikolwiek sposób. Może to obejmować e-mailing biuletynu elektronicznego w celu umieszczenia reklamy na tablicy ogłoszeń autostrady. Niezależnie od tego, jakie strategie marketingu organizują organizacje non-profit, zawsze muszą być świadomi swojego budżetu marketingowego. W tym artykule przedstawiono 11 możliwych strategii marketingowych, w zależności od budżetu.

  1. Wyślij informacje do grup docelowych lub wszystkich na liście mailingowej. Wysyłanie informacji do osób za pośrednictwem poczty zwykłej zajmuje więcej czasu niż poczta elektroniczna, ponieważ trzeba drukować listy i koperty. I jest koszt znaczków. Jednak niektórzy ludzie mogą być bardziej skłonni do otwierania zwykłej poczty w porównaniu do wiadomości e-mail. Ponadto, jeśli służysz osobom starszym, niektóre z nich mogą nie posiadać komputerów lub nie mają wiedzy komputerowych. Nawet jeśli są właścicielami komputera, nadal mogą nie być zadowoleni z otrzymywania informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Wysyłaj informacje do grup docelowych lub wszystkich osób z Twojej książki adresowej e-mail. Chociaż jest to znacznie szybszy i tańszy sposób rozpowszechniania informacji, nie każdy otwiera i czyta ich e-mailem, zwłaszcza jeśli uważają, że może to być spam. Chcesz mieć pewność, że ludzie & ldquo; biała lista & rdquo; Możesz podać swój adres e-mail w swojej książce adresowej, więc wiadomości e-mail nie kończą się spamem.
  3. Korzystaj z biuletynu i witryny, aby sprzedawać swoje programy i usługi. Więcej osób, które subskrybują Twój biuletyn i odwiedzą witrynę, tym bardziej będzie skuteczna. Ale jak masz ludzi, aby zapisać się do biuletynu? Jak masz ludzi, aby odwiedzić Twoją witrynę? Oczywiście adres Twojej witryny można znaleźć na innych materiałach marketingowych, takich jak broszura, ale co z tymi, którzy nigdy nie otrzymali broszury? Możesz reklamować Twoją witrynę większej grupie odbiorców, za pośrednictwem radia lub telewizora, ale to może być zbyt kosztowne. Alternatywą może być kontrakt z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek (SEO), aby Twoja witryna znalazła się wysoko w Google i innych wyszukiwarkach.
  4. Opracuj listę grup i organizacji, które zawierają lub współpracują z potencjalnymi klientami. Kiedy to zrobisz, skontaktuj się z nimi i zapytaj, czy chętnie pozwolą Ci przedstawić swoim członkom lub personelowi odpowiednio.
  5. Prezentować i / lub wystawiać na konferencjach. Jakie konferencje Twoi potencjalni klienci uczestniczą lub czy inni dostawcy usług, którzy już pracują z potencjalnymi klientami w jakiejś pojemności, uczestniczą? Po zidentyfikowaniu tych konferencji skontaktuj się z komitetem ds. Planowania, aby sprawdzić, czy możesz zaprezentować i jeśli zezwalają na wystawców. Jeśli wystawcy są dopuszczeni, zazwyczaj pobierana jest opłata, dlatego trzeba będzie upewnić się, że jest ona zgodna z budżetem. Wystawianie na konferencjach może być świetnym sposobem na dotarcie do potencjalnych klientów i dostawców usług, którzy mogą skierować Cię do Ciebie.
  6. Rozwiń społeczną kampanię medialną. Dziś wiele organizacji korzysta z mediów społecznościowych jako sposobu promowania i promowania swoich usług i programów. Musisz najpierw ustalić, czy social media to dobry sposób na dotarcie do klientów i innych zainteresowanych stron. Jeśli zdecydujesz się zaangażować w media społecznościowe, musisz zbadać, które witryny z mediami społeczności będą działały najlepiej dla Twojej organizacji. Niektóre popularne serwisy społecznościowe obejmują Facebook, Linked in i Twitter. Oczywiście mogą istnieć również witryny, które są lokalne. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z jednej z tych witryn, musisz opracować kampanię, aby aktualizować witrynę, przyciągać przyjaciół i kibiców, rozwijać znaczące relacje z tymi osobami, ogłaszać nowe usługi i wydarzenia itd.
  7. Publikuj reklamy w czasopismach, czasopismach i gazetach. Zidentyfikuj te czasopisma i czasopisma, które zaspokoją potrzeby Twoich klientów lub specjalistów, którzy świadczą im usługi. Byłby to świetny sposób na promowanie programów i usług organizacji. Możesz zamieścić ogłoszenie w gazecie, ale upewnij się, że znajduje się w sekcji, która miałaby większą szansę dotarcia do docelowej populacji. Na przykład większość gazet ma & ldquo; część społeczności. Co generalnie podkreśla organizacje i ich programy i usługi.
  8. Praca z mediami, radiem i telewizją. Jeśli potrafisz rozwijać relacje z mediami, mogą one zapewnić wiele ekspozycji. Być może będziesz mógł / mogłaby bezpłatnie korzystać z radia, zwłaszcza gdy robią komunikaty o usługach publicznych. Ekspozycja w telewizji zazwyczaj kosztuje. Organizacje non-profit nie mogą sobie pozwolić na reklamę w telewizji, ale warto sprawdzić, ponieważ czasami programy telewizyjne muszą wypełniać czas antenowy, jeśli nie mają wystarczających płatnych sponsorów. Ponadto ktoś z personelu lub jednego z członków zarządu może mieć związek z osobą z radia lub telewizji, która może przynieść korzyści organizacji.
  9. Zamieść ogłoszenia na tablicy ogłoszeń. Niektóre organizacje kupują reklamy na tablicach ogłoszeń, aby zwracać uwagę użytkowników podczas jazdy do iz domu, pracy, itp. Mimo że te typy reklam mogą być drogie, mogą generować wiele ekspozycji dla Twojej organizacji. Wszyscy widziałem rzucić palenie & rdquo; Reklamy na tablicach ogłoszeń. Te typy reklam mają tendencję do trzymania się w Twoim umyśle, jak widać je niemal codziennie.
  10. Udostępnij swoje usługi i programy przez roczne zbieranie funduszy lub inne zdarzenia organizacyjne. Im większa ekspozycja można uzyskać na jeden z Twoich wydarzeń, tym skuteczniejsze będą działania marketingowe w tej dziedzinie. Wydarzenia roczne, takie jak walkathons, wyścigi (np. Race for the Cure) i gotowanie-off stanowią wiele ekspozycji dla organizacji non-profit. Jeśli chcesz, aby MC spotkał się z osobą z radia lub telewizji, możesz użyć tej osoby, aby przyciągnąć wielu ludzi do wydarzenia.
  11. Pokonaj okolicę. Jeśli istnieje konkretna dzielnica, która służy Twoim klientom, takim jak dzielnice z osobami o niskich dochodach, możesz chodzić od drzwi do drzwi i porozmawiać z ludźmi lub pozostawić informacje o organizacji, jej programach i usługach u ich boku lub w ich skrzynka pocztowa.

Warto zauważyć, że w tym artykule określono tylko 11 wspólnych strategii marketingowych. Niezależnie od tego, czy obserwujesz, jak inne organizacje non-profit w swojej społeczności promują swoje usługi i programy lub prowadzą badania online, aby odkryć inne opcje, ważne jest, aby wybrać te strategie, które najlepiej sprawdzają się w Twojej organizacji, przy jednoczesnym zachowaniu budżetu.